Neutralny
Najczęściej spotykany typ mudokonów. Osobnik taki nie będzie robić nam kłopotu.
Smutny
Zazwyczaj siedzi w zamknięciu. Ma skłonności samobójcze, które jeśli zacznie urzeczywistniać, możemy przerwać krzycząc, by przestał.
Pójdzie za nami dopiero, gdy go pocieszymy. Rozweseli go także śmierć jakiegoś sliga.
Jego smutek może być spowodowany przez bicie kolegi lub tegoż kolegi śmierć.
Wściekły
Jegomość taki przeważnie dostał za zadanie pracę przy ciąganiu dźwigni. Łatwo sprowokować go do bójki.
Będzie się nas słuchał, jeżeli go przeprosimy. Zezłościć mogło go też oblanie wodą.
xD Wesoły
Śmiech to zdrowie, niekoniecznie jednak w przypadku, gdy jest wywołany przez gaz rozweselający.
Jeśli któryś z pobratymców Abe'a jest pod jego działaniem należy bezceremonialnie dać mu po mordzie.
Do radosnego humoru mudokonów możemy przyczynić się puszczając gazy, uderzając się o ścianę lub zabijając sligi.
Chory
Jest w nienajlepszej formie zapewne od zbyt dużej ilości piwa lub pobytu w Tear X-Tractorze. Każdy głośniejszy dźwięk sprawia mu ból.
Przywrócić do pełni sił można go dzięki mocy uzdrawiania, którą otrzymać można od szamanów.
Po zastosowaniu jej mudokon beztrosko pierdnie, sygnalizując, że jest już zdrowy.
Niewidomy
Ma zaszyte oczy, by nie widział, co wykopuje (kopalnia Necrum) lub by prawdopodobnie zmusić go do pracy, z braku możliwości ucieczki (inne lokacje).
Podąża za głosem, należy uważać więc, by nie wszedł na jakąś minę. Można go zatrzymać używając odpowiedniej komendy.
Offline
Ciekawe dlaczego zaszywali oczy tylko niektórym mudkom. Zresztą większość w kopalniach to zielone mudki.
A tak BTW:
Marabit napisz czym oprócz kolorem skóry różnią się od siebie mudki zielone, białe i niebieskie?
Offline
Zielone to zwykłe, niebieski jest tylko Abe jako wybraniec, może ma dużo midichlorianów A ślepe są białe pewnie od siedzenia długo w kopalni, może te pracujące w innych miejscach były brane z Necrum Mines.
Offline
Shrykull
Gretter napisał:
Ciekawe dlaczego zaszywali oczy tylko niektórym mudkom. Zresztą większość w kopalniach to zielone mudki.
A tak BTW:
Marabit napisz czym oprócz kolorem skóry różnią się od siebie mudki zielone, białe i niebieskie?
ZIELONE
To zwykłe przeciętne mudkony
BIAŁE
To mudkony ślepe, bardziej chude i wogóle wymęczone.
NIEBIESKIE
To mudkony chronione przez święte duchy, strzegące go i chroniące od śmierci.
Przykładem tego mudkona jest ( no kto by pomyślał! ) Abe.
Ostatnio edytowany przez Przyjaciel Abe'a (2011-05-30 19:56:45)
Offline
Dlaczego zaszywali tylko niektórym mudokonom oczy? Pozwólcie, że zaprezentuję Wam swoje teorie.
Teoria #1
Necrum Mines było (no chyba, że Abe nie rozwalił CAŁEJ kopalni w diabły) kopalnią pełną rozległych przestrzeni. Z tego też względu uważam, że w pewnych miejscach mudokony mogły łatwo uciec z kompleksu. Prawdopodobnie glukkoni nie mieli wystarczających możliwości by posadzić tam tylu sligów, by nad wszystkim panowali. Z tego powodu zaszyli pewnym mudokonom oczy, by nie dali rady uciec. Ta teoria jednak ma swoje mankamenty, gdyż w grze spotykamy miejsca, gdzie "szare" mudki są chronione niczym cenny diament w muzeum, co wyklucza "niedobory w ochronie".
Teoria #2 (bardziej prawdopodobna)
Glukkonom bardzo zależało na tym, by mudokoni pracowali szybciej i wydajniej. Z tego powodu zaszyli im oczy. Dzięki temu bodźce wizualne nie były w stanie rozproszyć pracowników, których wydajność była - rzecz jasna - na wagę złota.
Mam nadzieję, że pomogłem
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline
Teoria #3
mają zaszyte oczy żeby gra była trudniejsza i ciekawsza
Offline
są jeszcze typy marudów, idziesz do takiego a on jęczy nie wiadomo dlaczego i po co, czasami to denerwuje.... A typy wściekłe nie reagują na stop it! Co czasem skłania mnie do dania takiemu w morde za trud jaki nam sprawia (wiem to nie ładne zachowanie) , potem często i tak sam biegnie do ptaszków.
Offline
Teoria #5
W Pierwszym filmiku Exoddusa Abe mówi coś w tym stylu "...Glukkons didn't want anyone to know what they were digging up...", więc moim zdaniem Glukkoni nie chcieli, aby Mudki wiedziały co wykopują prawdopodobnie dla tego, że mogli by strajkować, uciekać, albo cuś...
Ostatnio edytowany przez Login95 (2011-05-31 13:53:30)
Offline
Teoria #6
Marabit pisał o przyczynie zaszywania im oczu na początku
Marabit napisał:
:abeface: Niewidomy
Ma zaszyte oczy, by nie widział, co wykopuje (kopalnia Necrum) lub by prawdopodobnie zmusić go do pracy, z braku możliwości ucieczki (inne lokacje).
Offline
Shrykull
PIECHCIK napisał:
są jeszcze typy marudów, idziesz do takiego a on jęczy nie wiadomo dlaczego i po co.
Te ,,marudy'' to są CHORE mudkony kolego
Offline
Żonka
Taa ... Jak pojękują, a akurat trzeba podać hasło Sligiem, a Ty nic nie słyszysz to jest cudownie.. Cały czas tylko jęki . I hate it!
항상 잠을 자고 싶다
Offline
Shrykull
Tusia10 napisał:
Taa ... Jak pojękują, a akurat trzeba podać hasło Sligiem, a Ty nic nie słyszysz to jest cudownie.. Cały czas tylko jęki . I hate it!
Może mają biegunkę.
Offline
Marabit napisał:
Z biegunką
Siedzi taki i jęczy. Wygląda na smutnego. Niestety, raczej nie można mu pomóc.
Powiedz mi co ja mam z tym zrobić? Po tym poście widzę, że najwyższy czas wydać rozporządzenie, iż ŻADEN post-żart ma się NIE POJAWIAĆ. Myślałem, że to oczywiste, ale jak widać nie. Dostajesz warna, a Przyjaciel Abe'a prawdopodobnie dostanie pierwszego i w pełni zasłużonego bana za rozpoczęcie akcji z biegunką i poprzednie akcje. Jak są pytania to na PW proszę.
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline