Jak obiecałem, 12 najciekawszych pułapek z Exoddusa. Która wydaje się wam najbardziej pomysłowa?
Pułapki
1. Naciśnięcie dźwigni skutkuje dekapitacją dwóch ślepych Mudokonów.
2. Pociągnięcie za kółeczko uruchamia siekarki.
3. Zniszczenie pułapki na duszę przyciąga dwa zgłodniałe Paramity.
4. Pociągnięcie zrzuca nam na głowę masę Fleechy.
5. Specjalna dźwignia przeznaczona dla Mudokonów-terrorystów.
6. Spadnięcie Sliga po naciśnięciu.
7. Prąd smażący po pociągnięciu wajchy.
8. Jeśli nie uruchomi się mechanizmu przez pociągnięcie dźwigni, rura wyrzuca nas wprost do Sliga.
9. Uruchomienie mechanizmu powoduje rozdrobnienie Sliga na dużą liczbę części.
10. Po naciśnięciu pierwszej dźwigni wyskakują małe Slogi, po naciśnięciu drugiej spada Slig, po naciśnięciu trzeciej zaczyna wydzielać się gaz.
11. Woda wylewająca się na Mudokona i będąca przyczyną bójki.
12. Zlikwidowanie więźniów przez przekręcenie zaworu.
Offline
GlockStar
5 ! Lofciam piątke i FeeCo ...
8 też jest śmieszna ... Ale najbardziej mnie zawsze rozwala 5 xD haha. Za każdym razem wiem co się stanie, a i tak zawsze ciągnę .
Offline
całkiem ciekawe i na pewno zajęło trochę czasu ;]
wszystkie pułapki gicioch, wielokrotnie używałem bez opamiętania się i potem te denerwujące uczucie, że trzeba lecieć na nowo ^^
Offline
Mudokon
dla mnie 5 najlepsza i 11
Mullock:Nie dubluj postów/Ostrzeżenie.
Offline