6 była by epic, ale kurna tak zwalili sprawę z kasą że szok. Aby zarobić nieco grosza, trzeba męczyć się zawsze z tym lipnym trybem chodzonym. Nosz w morde, nie stać mnie na nic prawie. : /
yt: slimiasty slim
aka slepyslimak
Offline
Oto moja lista :
-Devil May Cry 3 (Ps2) świetna gra
-Legacy of Kain (Pc)
-heroes of might and magic 5 (Pc) dobra strategia
-Stacraft I (Pc) Must have jeżeli lubisz strategie
-Diablo II (Pc) Klasyk wciąga aż chce się grać po nocach xD
-Fallout 3 (Pc)
-Crash cała seria (Ps2 i psx) dobra przygodówka
-Naruto cała seria (Ps2) fajna bijatyka
-Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 (Ps2) dużo postaci do wyboru
-Titan Quest (Pc)
-Gothic 2 (Pc)
-Spore (Pc) Fajny kreator stworów
-Spyro (Ps2) Fajna przygodówka ze smokiem w roli głównej
-Jak And Dexter (Pc)
- Unreal Tournament (Pc) Dużą ma grywalność
Jak coś sobie jeszcze przypomnę to dopisze .
Offline
Też w to grałem.
Alę nie podobała mi się za bardzo.Potem gdzieś się zapodziała i do tej pory jej szukam
Offline
To gry, które chyba nigdy mnie nie znudzą oprócz Oddworld'ów
Metal Gear Solid 1, 2, 3, 4
Rayman 1, 2, 3, 4(na gameboy'a)
Crash Bandicoot 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Team Racing, Bash
Medievil 1, 2
Tomba 1, 2
Dragon Ball Budokai Tenkaichi 3 - najlepszy turniej .
Offline
nie wiem czy tu pisałem już no ale streszcze to, bo nikogo nie interesuje w co gram.
przede wszystkim Final Fantasy, ta seria jest po prostu niesamowita, najlepszą częścią jest dla mnie chyba ósemka, ale siódemka też jest bardzo dobra. mam mały dylemacik
następnie Metal Gear Solid jak elita forum, Crash Bandicoot, Spyro The Dragon, Ape Escape, Tenchu - to na PSX
na NES'a grałem tylko w Mario Brosy i Contre
SNES - ojjj...tutaj Donkey Kong Country i jak dla mnie jest to najlepsza platformówka 2D, nie znalazłem jeszcze wady jeśli chodzi o trylogię, a oprócz tego to Final Fantasy VI i Chrono Trigger
GameCube - Legend Of Zelda: Wind Waker - cudna gierka oprócz tego Mario, Sonic i Kirby
Offline
Ja oprócz wszystkich czesci Oddworlda uwielbiam:
PSX:
Crash Bandicoot (wiadomo all)
Spyro (1,2, bo 3 nie mam )
Medievil(tez all)
Tekken 3
Kule world
Rayman'y
Soul Reaver
Bylo ich jeszcze sporo, ale teraz nie pamietam
PC:
GTA:VC
GTA:SA
MDK i MDK2
Rayman 3
Croc, Croc 2
Icy tower(choc to tylko shareware )
Gry Lego(star wars, indiana itp.)
Prince of Persia
Harry Pottery!
Legacy of Kain: Soul Reaver
The Sting(fajna, stara gierka i malo znana)
Xbox 360:
Lego star wars TCS
Gears of War2
Battlefield 2
CoD MW 2
Mirror's Edge
Transformers
itp.
Offline
Najlepsze gry według mnie (oprócz Oddworld ) :
PSX :
* Metal Gear Solid
* Driver 1 & 2
* GTA 2
* Gran Turismo 2
* Ace Combat 3
* Rayman 1
* Tekken 3
* Crash Bandicoot (wszystkie części)
* Die Hard Trilogy
PS2 :
* Tekken Tag Turnament & 5
* Gran Turismo 4
* Ace Combat 5 The Unsung War
* The Warriors ( za fabułę i genialny Coop )
* Ratchet & Clank 3 i Gladiator
* GTA ( wszystkie )
(* wstyd się przyznać, ale nie grałem w Metal Gear Solidy na PS2 :< )
PSP :
* Tekken Dark Resurrection
* Ace Combat X
* The Warriors ( też :d to jest to samo co na PS2 )
* Manhunt 2
* GTA Vice City Stories
* Metal Gear Solid : Peace Walker
PS3 :
* Heavy Rain
* GTA IV
* Uncharted 2 : Among Thieves
* LittleBigPlanet
* GRID : Race Driver
PC (oprócz tego samego co było na wyżej wymienionych platformach) :
* Quake 3
* Heroes 3
* Fallout 1 & 2 & 3
* Settlers 4
* The Elder Scrolls : Oblivion
Offline
Ojojoj..
W Silent Hilla nie grałem, Castlevanię też, ale zamierzam niedługo.
A Resident ... hmm nie wiem czemu nie wpisałem : P
Offline
Żadnej konsoli od Nintendo? Ja nic ci nie zrobię, ale pamiętaj: "Nikt nie spodziewa się Hiszpańskiej Inkwizycji".
Offline
Dawno nie grałem na Nintendo, ale pamiętam, że najchętniej popylałem na GBA w Raymana 1. Był dokładnie taki sam jak na PSXa.
Offline
PC :
half life
drakan order of the flame
wormsy
grim fandango
sanitarium
heart of darkness
quake II
settlers III
full throttle
need for speed III
shadow man
Offline