#76 2011-02-21 22:42:56

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

A wiecie co mnie jeszcze ciekawi?
To że w AE w SoulStorm Brewery trzeba było chodzić "zielonymi" glukkonami. Tylko skąd one się brały? Myślę, że to jest chyba "fikcyjny" element gry (pomimo tego, że gra też jest fikcją, ale chyba wiecie o co mi chodzi ).

Ostatnio edytowany przez Gretter (2011-02-21 22:43:37)


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#77 2011-02-21 22:54:22

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Pewnie zjawiały się, żeby zobaczyć co się dzieje, jak jeden jakiś czas nie wracał przychodził następny Mnie z kolei ciekawi, dlaczego mina jest taką przeszkodą? Skoro wszyscy chodzą po takich platformach, nie można przejść obok? Przecież rozciągnięta na całą szerokość ona nie jest.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#78 2011-02-21 22:55:53

 lismati

Newsman

Skąd: Vykkers Lab
Zarejestrowany: 2010-07-13
Posty: 382
Punktów :   
Ulubiona Postać: Vykker/Intern
Wiek: 16
Ulubiona Komenda: Get Him
Ulubiona Lokacja: Mosaic Lines

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Może żyją w 2D
Jak Paper Mario


http://img814.imageshack.us/img814/4452/ltsignature2010jul28lis.jpg

Offline

 

#79 2011-02-21 23:21:20

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

A nie myślicie, że te Glukkony, (z resztą nie opisane w oddworldzie, ten motyw jest tylko w AE)które ciągle się teleportują do Brewery to po prostu fikcyjny element w grze?
No bo, przecież gdyby chciały się dowiedzieć co się dzieje w Brewery to ze względu na bezpieczeństwo nie wysłali by siebie tylko sligów, no nie?


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#80 2011-02-22 11:03:45

 michu

Pogromca Spamu

Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 416
Punktów :   
Wiek: 23
WWW

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

siedzą pewnie w biurze w brewery, tak jak na przedostanim filmiku z boilerem

Offline

 

#81 2011-02-22 14:33:05

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Ciekawi mnie również to:
Gdzie znajdują się te okna w Scrabanian Temple? Patrząc na budynek okien nie ma, a w środku niespodzianka.


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#82 2011-02-22 15:15:55

 michu

Pogromca Spamu

Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 416
Punktów :   
Wiek: 23
WWW

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

z drugiej strony

Offline

 

#83 2011-02-22 15:31:36

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

A nie wydaje ci się, że tam jest za mało miejsca na tyle tak dużych okien?


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#84 2011-02-22 16:05:45

 michu

Pogromca Spamu

Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 416
Punktów :   
Wiek: 23
WWW

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

czepiasz sie , kogo to obchodzi

Offline

 

#85 2011-02-22 16:27:54

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Mnie


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#86 2011-02-22 16:40:25

 lismati

Newsman

Skąd: Vykkers Lab
Zarejestrowany: 2010-07-13
Posty: 382
Punktów :   
Ulubiona Postać: Vykker/Intern
Wiek: 16
Ulubiona Komenda: Get Him
Ulubiona Lokacja: Mosaic Lines

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Problemy stwarzasz, poza tym to ja jestem ciekawy jaki napęd ma ten pociąg z kośćmi na początku AE.


http://img814.imageshack.us/img814/4452/ltsignature2010jul28lis.jpg

Offline

 

#87 2011-02-22 16:44:25

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Ja ciekaw jestem jak w ogóle te wszystkie pociągi z Fee Co. Depot jeżdżą, maszynista jest jakiś, czy automatycznie? Interesujące jest też to, czy kanarzy chodzą, ale według mnie nie.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#88 2011-02-22 16:59:11

 michu

Pogromca Spamu

Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 416
Punktów :   
Wiek: 23
WWW

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

a widziałeś zeby abe kupował bilet zreszta mnie też ciekawi wnętrze pociagu i tych drzwi do ktorych wchodzisz i pojawiasz się gdzie indziej

a co do nąpedu pociągów to pewnie to http://oddworld.wikia.com/wiki/Flub_Fuels

gdy jedziemy do slig barracks widać na cut scence sliga który niby przepuszcza ten pociąg.

Offline

 

#89 2011-02-22 17:07:58

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Dlatego właśnie myślę, że kanarów nie ma, bo Abe biletów nie kupował Te pociągi to pewnie towarowe głównie, chociaż dla turystów przedziały też pewnie są, bo w FeeCo, Bonewerkz i Soulstorm Brewery są informacje, drogowskazy, automaty i reklamy produktów. Albo na przykład http://www.youtube.com/watch?v=zUHBi61G … re=related w 3 minucie widać.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#90 2011-02-22 17:16:45

 Mati9319

Inżynier Mamoń

5131778
Zarejestrowany: 2009-11-22
Posty: 702
Punktów :   16 
Ulubiona Postać: Slig (za humor! xD)
Wiek: 19
Ulubiona Lokacja: Scrabania
WWW

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Jeśli chodzi o kwestię "maszynista czy automat" to mówię automat, bo każdy pociąg jeździ (raczej) zawsze między dwiema lokacjami. ALE JAKIM CUDEM ABE WRACA Z BONEWERKZ I SLIG BARRACKS DO FEECO DEPOT (pewnie z błędem napisałem) PRZEZ DRZWI?!


"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss


http://i.imgur.com/0dz7m.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Villa Phathana Boutique Hotel