Sonic | 0% - 0 | |||||
Oddworld | 47% - 8 | |||||
Rayman | 0% - 0 | |||||
Croc | 0% - 0 | |||||
Neverhood | 0% - 0 | |||||
Worms | 0% - 0 | |||||
Mario | 5% - 1 | |||||
Croc | 0% - 0 | |||||
Crash i Spyro | 17% - 3 | |||||
WSZYSTKIE! | 29% - 5 | |||||
|
Zaznaczyłem Oddworld bo zdecydowanie wygrywa, ale pozostałe gry też są fajne:
-Oddworld 11/10
-Neverhood 10/10
-Mario 9/10
-Crash 8/10
-Spyro 7/10
-Worms 7/10
-Rayman 7/10
-Sonic 5/10
W Croka i Croka nie grałem
Offline
Żonka
All i koniec kropka. Ale ODD i Spyro + Crash są w zdecydowanej czołówce.
항상 잠을 자고 싶다
Offline
GlockStar
Sonica, nigdy nie lubiłem, jakiś taki dziwny był .
Oddworld, fajny, ale tylko Oddysee i Exoddus.
Rayman super, ale tylko 1, chociaż w najnowszą nie grałem, a powrócili do 2D, więc może będzie fajne .
Croc, miałem tylko demo na PSX`a, więc się nie wypowiadam .
Neverhood, bardzo fajna gierka, ale grałem tylko w jedynkę.
Worms, oprócz tych 3D to wsyzstkie fajne, moim zdaniem .
Mario, super była Bros 1, 2 i 3. Grałem jeszcze w Forever, ale wole poprzednie części...
Spyro, grałem tylko w jedną część, może być.
Crash - najlepsza moim zdaniem , 1,2 i3 i CTR .
Offline
lismati napisał:
Mario Forever to nie gra od Nintendo nawet...
Dokładnie. Jest to tylko marna podróba od Buziol Games - ech, ta nazwa...
Jeśli mówimy już o mario, to najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza wersja - jeszcze na tym starym game boy'u
Ostatnio edytowany przez Konr@do (2012-02-07 14:37:04)
Offline
Shrykull
Zaciąłeś mnie trochę, ale ok.
Team Fortress 2 - 11/10 Lepsze od CS'a. Uwielbiam łazić Medykiem i leczyć wszystkich dookoła
Abe's Oddysee - 10/10 Ten klimat i tajemniczość ... eehh
Mortal Kombat - 10/10 Raiden wins, Flawless Victory, Fatality! (Wspaniałe )
Minecraft - 9/10 poziom y:12 puk, puk, puk, cup, puk, puk, pśuk, cup, Diamenty! Puk, puk, puk, cup.
Ace Combat - 8/10 Super Gra jeśli ktoś lubi myśliwce
Sonic - 8/10 Bardzo dobra gierka. Ale jak masz 99 pierścieni i coś cię j***ie ... Bezcenne
Crash 1 - 7/10 3 maska - mumia () [bębny] piiooł, poouuł [koniec mocy] Crash: Wow!
Super Mario World - 7/10 Marian zawsze był, jest i będzie super (nie tylko w tytule )
Offline
Ja zagłosowałam na wszystkie, ale nie wliczam w to tego Neverhood... Nie znam tego xD A tak poza tym to te serie, które są podane są boooskie! Taaak, aż się człowiekowi stare, dobre czasy przypominają ^^
Offline
Żonka
@up. dokładnie. Ale jeśli mam być szczera to Sonica i Neverhood nie pamiętam (szpan pamięcią +50 do lansu), więc ich nie wliczam mój głos. A i do tej mojej ścisłej czołówki zaliczają się Crash, Spyro, ODDdziaki i Wormsy, bo o nich zapomniałam najwyraźniej w poprzedniej wypowiedzi. Lub uznałam to za oczywiste i niewarte tłumaczenia. (stawiam na to pierwsze)
항상 잠을 자고 싶다
Offline
Mudomo
Cóż, Sonic i Marian to już klasyki, gry stare jak świat, chyba nawet od wszystkich na forum starsze (chyba... nie wiem ) więc dostają 8/10 (Mario) oraz 7/10 (Sonik).
Neverhood to świetna gierka, czasem można się zawiesić, ale od tego są przygodówki (9/10
Oddworld' a chyba nie muszę tłumaczyć (10/10
Croc był dobry, ale szału nie było 7/10
Spyro i Crash oprócz Odd'a najlepsze platformówki na PSX.
Worms bardzo dobre, niestety z części 3D podobają mi się Worms 3D (7/10) i ewentualnie Worms 4 (5/10), a tak to cud, miód i orzeszki.
Rayman 1, 2, 3 wspaniałe, Rayman M całkiem, całkiem, Kórw@#$$ki Fuck Off, Orgins grałem w demko i sobie zamówiłem , przyjdzie w środe
Offline