Dawajcie tu sceenshoty z łapkami, na których nie ma wskazówek do gry ani map tylko są jakieś reklamy albo co, np. Scrab-o-Rama itd. Można powiedzieć, że piszę akta korporacji SoulStorm
Offline
Chronione przez Scraby i Paramity krypty Necrum są beszczeszczone przez Glukkonów i Sligi. Spróbuj uwolnij zniewolone dusze swych przodków i zdobyć moc, która pozwoli Ci uzdrowić przyjaciół - jednak gdy raz się potkniesz, staniesz się pokarmem dla Fleechów.
Scrab - Terytorialny koszmar na czterech nogach
Dieta: Wszystko co wejdzie na ich terytorium. Nawet Fleeche trzymają się od nich w bezpiecznej odległości.
Wkazówka: Zanim zainteresują się Tobą, będą walczyć między sobą.
Paramite - Kły. Odnóża. Sieci. To po prostu Paramity.
Dieta: Surowe mięso i wolni Mudokoni - w tej kolejności.
Wkazówka: Worki z mięsem nie są tylko na pokaz.
Jesteś bohaterem Mudokonów, nawet tych śmierdzących i martwych. Wykopywanie kości przez Glukkonów narusza duchy Twych przodków, które zostały uwięzione przez przesądnych Sligów. Przeszukaj grobowce Necrum w poszukiwaniu ich umęczonych dusz.
Pamiętaj, Abe - nasze mudokońskie dusze tęsknią za spokojem naszych kości. Twoje pierwsze zadanie to uwolnienie zniewolonych duchów. Jeśli to zrobisz, pomożemy Ci uzdrowić przyjaciół.
Gdy Fleeche stają się zbyt duże, Glukkoni spuszczają je do kanałów Oddworldu.
Dieta: Ty
Wkazówka: Nie depcz Slurgów - oddadzą Ci pośmiertną przysługę.
Nie karmić Fleechów! Naruszający zakaz będą zjedzeni!
Pułapki na dusze są własnością prywatną! Uwalnianie duchów i otwieranie tym samym drzwi surowo wzbronione! Łamiący zakaz będą zastrzeleni.
Grobowiec Mudokońskiego Plemienia
Grobowiec Mudanchee
Zanim nadeszli Glukkoni, Mudanchee było plemieniem groźnych wojowników, które przyjęło potężnego Scraba jako swój święty symbol. Teraz ich starożytne kości chronione są przez czczone przez nich niegdyś Scraby.
Grobowiec Mudokońskiego Plemienia
Grobowiec Mudomo
Mieszkający w przeszłości w mrocznych lasach Oddworldu, pokojowi Mudomo wznosili wspaniałe monumenty i wioski. Kiedy zostali zdradzeni przez Glukkonów, tylko Paramity postanowiły strzec ich duchów.
Ostatnio edytowany przez Marabit (2011-03-05 20:16:04)
Offline
no marabit kolejny plus zarobiłeś
Offline
Shrykull
Offline
żeś chyba wyszystkie tego typi screeny wyłapał
Edit:
A już myślałem, że DoublePosta walnę, ale dzięki przyjacielowy Aba... ...jestem uratowany Twój post ocalił moje konto
Ostatnio edytowany przez Gretter (2011-03-03 18:33:06)
Offline
Shrykull
Gretter napisał:
żeś chyba wyszystkie tego typi screeny wyłapał
Edit:
A już myślałem, że DoublePosta walnę, ale dzięki przyjacielowy Aba... ...jestem uratowany Twój post ocalił moje konto
Ja nie wiem co konkretnie zrobił mój post że ci pomógł....ale co tam! Żółwik!
Offline
Gretter napisał:
żeś chyba wyszystkie tego typi screeny wyłapał
To była dopiero połowa Teraz od Feeco Depot do końca. Pewnie kilka jakichś jeszcze zostało.
Gdzie chcesz się udać?
Może do SoulStorm Brewery?
Czy domyślasz się już, co jest naszym sekretnym składnikiem?
Nie omiń Slig Barracks! Zarządzanych przez jedynego w swoim rodzaju generała Dripika!
To nie będzie zwykła wycieczka: to będzie przygoda!
Biuro kierownicze FeeCo
Zamknięte ze względów bezpieczeństwa!
Nie ma wstępu bez wyraźnej zgody dyrektora Phlega i generała Dripika!
Na co więc jeszcze czekasz?
Idź do Bonewerkz i Slig Barracks, prędko!
Uwaga!
1. Wchodzenie do Pokoju Trofeów jest złamaniem zasad.
2. Niszczenie pułapek na dusze jest złamaniem zasad.
3. Wypuszczanie Mudokonów jest złamaniem zasad.
4. Łamiący zasady będą zastrzeleni, a następnie przywiązani do palisady.
-Generał Dripik
Doszło mej uwagi, że niektórzy pracownicy sądzą, że Bonewerkz można zamknąć przekręcając 5 głównych zaworów.
Bzdura! To ohydne kłamstwo jest fałszywe, godne potępienia i kompletnie nieprawdziwe! Pracownik który przekręci wszystkie 5 zaworów i zamknie Bonewerkz będzie natychmiast zdegradowany.
Pozdrawiam, Dyrektor Phleg
Konferencja trwa!
Vice-prezydent Aslik nie może być niepokojony...
W szczególności nie używać głosowych drzwi bezpieczeństwa i nie otwierać głównych drzwi do SoulStorm Brewery!
P: Gdzie ja do diabła jestem?
O: Jesteś w biurze kierowniczym Glukkonów. Dość nieprzyjemne miejsce - chyba, że jesteś Glukkonem. Może powinieneś wziąć jakiegoś z jego gabinetu.
Przepisy dla pracowników:
-manipulowanie przy głównym boilerze zabronione!
-podążanie za Mudokonem terrorystą zabronione!
-wskakiwanie w portale Shrykulla zabronione!
-krytykowanie doskonałego, pełnego smaku piwa SoulStorm zabronione!
Nieprzestrzeganie tych procedur może doprowadzić do destrukcji SoulStorm Brewery.
Offline
GlockStar
Nooo świetnie ... Pamiętam, że zawsze zatrzymuję się na dłuższy czas kilka razy czytając te wiadomości, a już w szczególności Scrab-o-Rame`ę .
Offline
Marabit napisał:
Nie omiń Slig Barracks! Zarządzanych przez jedynego w swoim rodzaju generała Dripika!
To nie będzie zwykła wycieczka: to będzie przygoda!
No ba!
Ostatnio edytowany przez Drippick (2011-03-06 20:09:38)
Offline