#46 2011-01-25 23:55:35

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Drippick napisał:

A mnie ciekawi dlaczego pod koniec gry zamiast wybuchu jest trujący gaz, a w filmiku wybucha fabryka.

Pewnie jakieś zawory puszczają i gaz się ulatnia

Mnie ciekawi szczególnie FeeCo. Depot. Dla kogo innego są te wszystkie automaty z piwem, te informacje, bilboardy, wszystko? Tylko Abe tam chodzi


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#47 2011-01-26 08:25:03

 Drippick

Mężuś

49395019
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 985
Punktów :   10 
Ulubiona Postać: Gen.Dripik
Wiek: 11
Ulubiona Komenda: Follow Me
Ulubiona Lokacja: Mój dom
WWW

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

No właśnie. Mnie kiedyś ciekawiło ( już nie bo Marabit [THX] dał tłumaczenie ) dlaczego drzwi się otworzą jak umrzę Phleg, Aslik i chlip Dri.. Dri.. Dripik.

Offline

 

#48 2011-01-26 11:31:49

 lismati

Newsman

Skąd: Vykkers Lab
Zarejestrowany: 2010-07-13
Posty: 382
Punktów :   
Ulubiona Postać: Vykker/Intern
Wiek: 16
Ulubiona Komenda: Get Him
Ulubiona Lokacja: Mosaic Lines

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Mnie FeeCo Depot nie ciekawiło bo tam łażą "turyści", bo Greetery pierwotnie dla turystów i do promocji SoulStorm brew


http://img814.imageshack.us/img814/4452/ltsignature2010jul28lis.jpg

Offline

 

#49 2011-02-15 13:06:28

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Mati9319 napisał:

Jak przeszedłem na kolejny ekran, nasz mudokon spadł z góry i upadł na podłągę u dołu obok stoiska do windy po prawej stronie. I teraz najlepsze!!! Gość nie plasnął o podłogę jak długi i dednął, tylko upadł I ZACZĄŁ SMAŻYĆ SIĘ NA STOJĄCO!!!!

Jak ktoś chciałby zobaczyć na własne oczy smażenie Mudokona na stojąco, to wystarczy w Boardroom ustawić go na tej platformie do Glukkonów.

Ciekawe jest jeszcze, dlaczego Sligi i Glukkoni nie mogą wydawać poleceń Mudokonom. Że Sligi to można jeszcze zrozumieć, ale Glukkoni? Przecież to oni kazali im myć podłogę


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#50 2011-02-15 16:03:02

 lismati

Newsman

Skąd: Vykkers Lab
Zarejestrowany: 2010-07-13
Posty: 382
Punktów :   
Ulubiona Postać: Vykker/Intern
Wiek: 16
Ulubiona Komenda: Get Him
Ulubiona Lokacja: Mosaic Lines

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Nie do końca cię rozumiem, przecież jak Slig w AO drze macki "Look Out!" to kładą się, można strzelać.


http://img814.imageshack.us/img814/4452/ltsignature2010jul28lis.jpg

Offline

 

#51 2011-02-15 16:07:44

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Ale nie można kazać np. żeby szli za Sligiem albo Glukkonem, albo zatrzymali się.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#52 2011-02-15 20:29:20

 Mati9319

Inżynier Mamoń

5131778
Zarejestrowany: 2009-11-22
Posty: 702
Punktów :   16 
Ulubiona Postać: Slig (za humor! xD)
Wiek: 19
Ulubiona Lokacja: Scrabania
WWW

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

A wiesz ile zrodziło by to problemów? xD Gdyby tak pójść na całość to wyobraźmy sobie taką oto sytuację: przejęliśmy glukkona, na ekranie mamy, powiedzmy 3-ech sligów, 2-óch mudków na dole i 5-slogów (tak, te slogi to właśnie pójście na całość ), które to psiny stoją na górze. Chcemy by same Sligi poszły za nami i zwaliły się w przepaść ziejącą gdzieś tam na dole, a tu nagle cała gromada się pcha, jedne mudokony giną wpadając w przepaść, a inne rozszarpywane przez slogi, które właśnie spadły z platformy. I co Wy na to xD. Nie chcę oczywiście napełniać Was pesymizmem, ale nie mniej jednak sądzę, że rozkazywanie tylko jednemu typowi postaci na łebka (Abe -> mudokony, sligi -> slogi, glukkony -> sligi, paramity -> paramity) to akurat najrozsądniejsze rozwiązanie.

Wiem, że omijam sedno sprawy i że chodzi o realizm. Otóż było by to wielce ciekawe urozmaicenie i stwarzało by więcej możliwości, ale drugą stronę medalu już znacie


"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss


http://i.imgur.com/0dz7m.gif

Offline

 

#53 2011-02-15 21:14:21

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

A mnie ciekawi, kto w AE puścił gaz jak się glukona za wczesznie rozdupcyło?


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#54 2011-02-16 12:00:04

 Shauni

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

3125802
Skąd: Puszka Pandory
Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 417
Punktów :   
Ulubiona Postać: Slig xD
Wiek: 18
Ulubiona Komenda: Fart xD
Ulubiona Lokacja: Paranomia z Odysei

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Właśnie ja też niedawno nad tym medytowałam. I nie wymyśliłam nic. Może to...kurcze. Alkaida kamikadze to nie byłby może? no nie mógł bo pod kontrolą ejba. No nie wiem. Dobra mózg do szafki bo i tak nic nie wymyślę >.<


Zaraz Będzie Ciemno!
Kolkolkolkol~~

Offline

 

#55 2011-02-16 14:01:24

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

no to teraz skapitulujecie
Dlaczego w intro do AE (wtedy co Abe i kumple padli na ziemie) pociąg z wagonami pełnymi od kości jedzie do kopalni zamiast wyjeżdżać z niej do Bonewerkz?

Ostatnio edytowany przez Gretter (2011-02-16 14:02:07)


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#56 2011-02-16 14:41:52

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Punkt dla Ciebie Chociaż może były jakieś trefne i Phlegowi się nie spodobały


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#57 2011-02-16 15:02:53

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Heh... to by przecież Phleg ich nie odsyłał do kopalni tylko poprostu wyrzucił

I jeszcze mnie to ciekawi:
W AE są w kopalnie necrum stalowe platformy w czarno żółte pasy. A więc (nie zaczyna się zdania od "A więc" ), czego szukały te mudki waląc tym dłutem w tą stal... ...hmmm....?...jakieś pomysły? Raczej nie
I jeszcze jedno:
Skąd w scrabanii, paramonii się wzięły Sligi? Czy to przypadkiem nie oni zabijają Scraby i Paramity.
Dlaczego Sligi też chodzą w mudomo i mudanchee?


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#58 2011-02-16 15:21:51

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Ktoś musiał łapać przecież zwierzęta w Scrabanii i Paramonii do RuptureFarms, poza tym była mowa, że te miejsca są bezczeszczone. W Mudomo i Mudanchee Vault pewnie też łapią do jakichś innych przetwórni mięsa, a może też robią rekonesans przed budową Scrab-o-ramy

Z innej beczki, ciekawe pytanie z oddworldforums.net: skoro Glukkoni nie chcieli, żeby Abe dostał się do Soulstorm Brewery, to dlaczego nie wyłączyli z ruchu pociągu jeżdżącego tam?


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#59 2011-02-16 15:30:56

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

dobre ale oddworld wtope zaliczyło haha


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#60 2011-02-16 18:33:29

 TokoYoko

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: ojropa
Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 394
Punktów :   10 
Ulubiona Postać: Scrab
Ulubiona Komenda: follow'me
Ulubiona Lokacja: Paramonia :D

Re: Oddworld, sytuacje intrygujące

Shauni napisał:

Właśnie ja też niedawno nad tym medytowałam. I nie wymyśliłam nic. Może to...kurcze. Alkaida kamikadze to nie byłby może? no nie mógł bo pod kontrolą ejba. No nie wiem. Dobra mózg do szafki bo i tak nic nie wymyślę >.<

a ja tak

http://img193.imageshack.us/img193/5272/beztytuufxd.jpg


A po za tym te mięsa w intrze to są korpusy meechów

P.S W obrazku tam gdzie nie ma kamery jest glukkon i slig nie widzi jak Abe go Chantuje a gdy widzi że tam gdzie kamera glukkon wybucha to włącza GAZ

Ostatnio edytowany przez yoshi (2011-02-18 21:09:40)


http://www.zanimnapiszesz.info/b/ub/2.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Lodging Hagnau konstrukcje stalowe gliwice