Poza takimi pierdołami jak zacinający się dźwięk, "Mudokon Scrabs" zamiast "Mudokon Scrubs", czy nie odtwarzające się filmiki, Munch jest pełen poważnych bugów.
W Dead River tekstury podłogi zmieniały się w zależności z jakiej strony się na nie spojrzało. Raz były to tekstury drzew, raz jakiejś ściany, a czasem nieba.
W Boiler Room na całej powierzchni poziomu zostaje się porażonym za chant, nawet w miejscach, gdzie niema orbów, uniemożliwia to przejęcie Glukkona, a co za tym idzie przejście poziomu.
Znalazłem na to sposób, ale przeciętny gracz może na to nie wpaść i utknie na wieki.
Jak jeszcze coś znaleźliście to piszcie.
Jak macie jakiś kontakt z JAW, albo konto na oddworldforums.net z uprawnieniami do pisania postów, poinformujcie ich.
(Częściowo zrobione)
Ostatnio edytowany przez Login95 (2012-12-28 10:03:21)
Offline