#31 2010-10-07 20:28:30

Slim

Slimiasty

Skąd: cmentarz
Zarejestrowany: 2009-09-12
Posty: 1222
Wiek: eons
Ulubiona Lokacja: zimna ziemia
WWW

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Podzielam zdanie Matheuszego. Mnie tam się podoba to, że oni tacy powolni i niezdarni. Gdyby nie to, gierki nie dało by się ukończyć (przynajmniej mi xd).

Ale faktycznie przy akcji z Phlegiem nieźle to przeszkadza.


yt: slimiasty slim
aka slepyslimak

Offline

 

#32 2010-10-07 20:33:29

 Kisamoto

Newsman

6774470
Skąd: mam wiedzieć?
Zarejestrowany: 2010-08-08
Posty: 429
Punktów :   
Ulubiona Postać: Slig
Wiek: 16
Ulubiona Komenda: Stop it (BeatBox)

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

w sumie ta... no i jeszcze te piły... o mało cię nie zabijały


http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/greku3.png

Offline

 

#33 2010-10-07 20:43:06

Slim

Slimiasty

Skąd: cmentarz
Zarejestrowany: 2009-09-12
Posty: 1222
Wiek: eons
Ulubiona Lokacja: zimna ziemia
WWW

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Wszystko wiąże się w całość ; ]


yt: slimiasty slim
aka slepyslimak

Offline

 

#34 2010-10-08 17:21:31

 Mati9319

Inżynier Mamoń

5131778
Zarejestrowany: 2009-11-22
Posty: 702
Punktów :   16 
Ulubiona Postać: Slig (za humor! xD)
Wiek: 19
Ulubiona Lokacja: Scrabania
WWW

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Mullock napisał:

A przypominasz sobie sytuację gdy ty jako Phleg rozkazywałeś sligowi strzelać do slogów?

No to qrcze pisz, że o to Ci chodzi Teraz wszystko jasne. Nie znoszę tego fragmentu gry, ale dzięki temu wbił mi się w pamięć. Mam wrażenie, że już coś takiego pisałem


"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss


http://i.imgur.com/0dz7m.gif

Offline

 

#35 2010-12-16 15:52:13

Slayer

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Mudomo

Zarejestrowany: 2010-12-15
Posty: 116
Punktów :   

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Przeszkadza mi najbardziej brak otwartych lokacji.Paramonia i Scrabania są w jakichś podziemiach, dlatego wole Oddysee'a. :x
Nie podobają mi się też te sligi, które potrafią latać.I jeszcze głosy- Abe w Oddysse miał taki przyjemny głos, a w Exoddus ma jakby się naje*ał.Ze slig'ami jest podobnie.


http://assets0.ordienetworks.com/images/GifGuide/dancing/tumblr_ljhxqfJwB71qhisruo1_500.gif

Offline

 

#36 2010-12-17 19:52:48

Mullock

- - - - - -

Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1782
Punktów :   23 
Ulubiona Postać: Scrab

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Też wolałem głoś Abe'a w Oddysee, był bardziej że tak powiem tajemniczy a w Exo taki choćby wesoły.
Sligi latające bardzo mi się podobały, tylko trochę tępe były bo same się potrafiły rozwalić.


"I love it when a plan comes together"


http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20081215131153/metalslug/images/6/69/Dicokka.gif

Offline

 

#37 2010-12-17 21:00:15

 Drippick

Mężuś

49395019
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 985
Punktów :   10 
Ulubiona Postać: Gen.Dripik
Wiek: 11
Ulubiona Komenda: Follow Me
Ulubiona Lokacja: Mój dom
WWW

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

1. Dodałbym Eluma
2.Więcej otwartych przestrzeni.
3.Nie lubie jak idę do sekretu i w takowym ratuje  około 40, gdzie w całej grze jest ich 300.

Offline

 

#38 2011-04-21 23:00:55

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Dodałbym rzeczy, które do niczego nie służą. W tej chwili w AO i AE wszystko jest po coś, ciekawym urozmaiceniem byłoby wprowadzenie ekranów, platform czy worków, które do niczego nie są potrzebne, byłoby to realistyczniejsze.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#39 2011-04-22 07:52:24

ILoveGlukkons

GlockStar

Zarejestrowany: 2010-12-11
Posty: 660
Punktów :   11 
Ulubiona Postać: Lady Margaret :P
Wiek: Do tylu nie zliczysz :P
Ulubiona Komenda: Killem!,Here Boy i BS
Ulubiona Lokacja: Oddworld xDDD

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Tak, dobry pomysł i wtedy byśmy musieli też kombinować, na przykład na który ekran się udać . Można by też dać więcej przeciwników/przeszkód, np: miny (te latające z Oddysee), nietoperze , Vykkerów i Internów, oni by jak sligi działali, tylko byliby mądrzejsi i kilka strzałów by cie dopiero zabiło, więc trzea by po prostu uciekać, bo w cieniu będą widzieć i spać nie będą , no i parę podobnych rzeczy bym dodał...


http://oddworld.de/grafik/glukkon-ani.gif "You are so smal !!!"
http://adf.ly/4rem4 Klik, plis :).

Offline

 

#40 2011-04-22 09:38:42

Mullock

- - - - - -

Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1782
Punktów :   23 
Ulubiona Postać: Scrab

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Zgodzę się z Marabitem. Gra była by o wiele trudniejsza, pomyślmy sobie, że wchodzimy do jakichś drzwi idziemy kawał czasu a na końcu tabliczka "Ślepa Uliczka". Tak samo dźwignie, które do niczego nie służą i tylko wprowadzają w błąd. Takie urozmaicenie wyszło by na dobre. Pamiętam, że w Scrabani w Oddysee był moment, że trzeba było dźwignie kilka razy pociągnąć aby uaktywniła się rura. Bodajże 2 level Scrabanian Temple)


"I love it when a plan comes together"


http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20081215131153/metalslug/images/6/69/Dicokka.gif

Offline

 

#41 2011-04-22 11:09:43

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Niektóre inne dźwignie trzeba pociągnąć dwa razy by zadziałały, szczególnie te przywołujące windę, na przykład w RuptureFarms tam, gdzie śpi drugi slig. Nie wiem, czy to błąd, czy co.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#42 2011-05-04 20:56:17

 TokoYoko

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: ojropa
Zarejestrowany: 2010-12-19
Posty: 394
Punktów :   10 
Ulubiona Postać: Scrab
Ulubiona Komenda: follow'me
Ulubiona Lokacja: Paramonia :D

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

No raczej tak

Kisamoto napisał:

A w Oddysee powinna być opcja brania kilku mudokonów naraz... Ale w sumie to levele zostały właśnie tak zaplanowane, zauważcie, że właśnie można tylko po jednym brać

Widziałem na youtube taki glitch, że jak dwa mudki staną koło siebie (jeden przykrywa drugiego) to jak dwa razy powiesz hello to dwaj wstaną i zaczną chodzić za toba.


http://www.zanimnapiszesz.info/b/ub/2.png

Offline

 

#43 2011-05-07 19:11:12

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Dodałbym także w FeeCo Depot jedną, nieobowiązkową lokację do przejścia, coś w stylu hodowli slogów. Jak można się domyślić, byłoby tam pełno slogów, dużych i małych Zarządzał by tym jakiś glukkon, którego eksplozja nie byłaby wymagana do otwarcia Soulstorm Brewery.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#44 2011-05-07 20:23:37

 Shauni

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

3125802
Skąd: Puszka Pandory
Zarejestrowany: 2010-01-25
Posty: 417
Punktów :   
Ulubiona Postać: Slig xD
Wiek: 18
Ulubiona Komenda: Fart xD
Ulubiona Lokacja: Paranomia z Odysei

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Nie wiem czy pisałam o tym ale : Te zulagi całe to wsio z nimi!


Zaraz Będzie Ciemno!
Kolkolkolkol~~

Offline

 

#45 2011-05-07 20:29:10

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Co byś zmienił w Exoddusi'e?

Mi tam nie przeszkadzają zbytnio, lubię zaliczać drzwi xD Taka satysfakcja, kiedy się te główne wrota otworzą.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
MULLINER TOWERS, IKOYI CLUB - 3 bedroom City view. Piratuba Komornik Warszawa BoĂŽte de vitesses automatique Audi