Mimo nie grałem w Munch Oddysee tak ja wielu innych i mało wiem o tej części , pozwolę sobie przytoczyć recenzje.
Platforma: Xbox, PC
Producent: Oddworld Inhabitants
Wydawca: Microsoft Game Studios
Dystrybutor PL: Electronic Arts Polska
Gatunek: Gra akcji ( FPP )
Światowa data premiery: 6 listopad 2001
Data wydania w Polsce: --brak danych--
Tryb gry: single player
Nośnik: 1 DVD
Wymagania wiekowe: 12+
TRAILER HD
Spoiler:
„Munch’s Oddysee”, czyli trzecia odsłona serii „Oddworld”, zapowiadana jest jednocześnie przez jej twórców jako druga oficjalna część planowanej pięcioodcinkowej sagi świata dziwacznych Mudokonów i Glukkonów.
„Munch’s Oddysee”, czyli trzecia odsłona serii „Oddworld”, zapowiadana jest jednocześnie przez jej twórców jako druga oficjalna część planowanej pięcioodcinkowej sagi świata dziwacznych Mudokonów i Glukkonów. Świata przepełnionego brutalnością, okrucieństwem i kanibalizmem, a jednak ukazanego z ogromnym satyrycznym zacięciem. Parodiującego w swoisty ( czasem niewybredny, a czasem błyskotliwy ( sposób mechanizmy społeczeństwa konsumpcyjnego i skomercjalizowanej rzeczywistości.
Przykładem specyficznego czarnego humoru autorów gry jest również postać tytułowego bohatera: ostatniego przedstawiciela rasy ziemnowodnych Gabbitów. Ponieważ ich kawior uchodził za przysmak wśród bezwzględnych Glukkonów, zostali prawie całkowicie wytępieni. Zaś tytułowa odyseja Muncha jest wyprawą podjętą w celu zdobycia ostatniej istniejącej puszki z ikrą i tym samym ocalenia rodu tych jajorodnych, a zarazem inteligentnych istot.
Wielkogłowemu Munchowi towarzyszy sympatyczny Abe, znany z poprzednich odcinków cyklu. Bowiem na kooperacji i przełączaniu się grającego między obiema postaciami opiera się cała mechanika rozgrywki. Zwinny, szybki Mudokon potrafi biegać, skakać i wspinać się, podczas gdy Gabbit sprawnie radzi sobie w wodzie. Abe umie kontrolować umysły niektórych stworzeń, a ponadto może komunikować się ze swymi pobratymcami, nakłaniając ich do obsługi wszechobecnych maszyn czy też do walki. Bronić naszych bohaterów mogą także fuzzle ( włochate, zębate potworki, przyzywane przez Muncha.
Prawdziwą nowość dla serii stanowi w pełni trójwymiarowe środowisko akcji. Dzięki temu przestrzeń, którą badają kierowane przez gracza istoty, została znacząco rozbudowana, zaś zagadki pogłębione i możliwe do rozwiązania na kilka różnych sposobów. Dla równowagi zabawę ułatwiają nowe opcje: zapis stanu gry w dowolnym momencie, odradzanie się postaci w miejscu, w którym zginęła oraz szansa ożywienia (przy pomocy specjalnych owoców) stworów podporządkowanych w danej misji Abe’owi czy Munchowi.
Gra została wydana ekskluzywnie na Xboksa i był to jeden z ambitniejszych tytułów towarzyszących startowi konsoli Microsoftu, dzięki któremu udało się przyciągnąć rzesze fanów, wspominających poprzednie części ( wydane jeszcze w czasach królowania pierwszej PlayStation.
źródło: http://www.gry-online.pl
Ostatnio edytowany przez Slim (2011-01-01 20:21:42)
"I love it when a plan comes together"
Offline
racja racja , ale pieniądze z kontraktu musiały być naprawde spore...Munch miał być nawet na Ps'a 2... gdyby to stało się fatkem pewnie bym w niego teraz grał ;|
"I love it when a plan comes together"
Offline
O ile jeszcze jakieś emu PS2 istnieje o tyle nie sądzę aby z X'em to przeszło...
PS: Mullock, weź zrób ten temat podobnie jak ja zrobiłem ze Strangerem. Daj okładkę, info, pełny poprawny tytuł, trailer na forum no wiesz... będzie ładniej. ;]
No teraz to piknie jest. xd
Ostatnio edytowany przez Slim (2009-09-20 12:10:29)
yt: slimiasty slim
aka slepyslimak
Offline
Mudanchee
jak by kochali swoich fanow to by tylko ta czesc wyszla na PS
Offline
To nie było takie proste, oni mieli jakieś ujową umowę podpisaną z MS, a potem nie mogli się z tego wywinąć. Teraz właśnie chcą wynagrodzić nam to i wydają na PC. ; ]
yt: slimiasty slim
aka slepyslimak
Offline
Mudanchee
ja chce na PS tez nie tylko na PC jak to nie proste ?? dostali w lape i zrobili na Xboxa, nie dostali by w lape bylo by na PS (tyle hee)
Offline
Dobra gra nie ma co, ale i tak muszę stwierdzić, że choć utrzymuje się na równi z Oddyse i Exoddus to już nie to samo, grafika 2D - to były czasy, lecz i tak lubię do niej wrócić
Offline
Mi się gierka podoba, ale wolałbym, żeby wyszła też na PC, mógłbym pograć w nią na laptopie w szkole
Offline
Slim napisał:
Teraz właśnie chcą wynagrodzić nam to i wydają na PC. ; ]
Wydają, wydają i wydać nie mogą ;]
Kurde no. Na widok tego co można wyrabiać ze sligami (wyrzucanie przez okno, bądź do jakiejś rozdrabniarki) aż chcę się kupić X-Boxa. Ale ja tam cierpliwie czekam na Oddboxa (choć czarno to widzę) i koniec. Póki co cieszę się, że na PSP mam oryginalnego Abe's Oddysee kupionego za 18 złotych na PS Store ^_^
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline
Mati9319 napisał:
Póki co cieszę się, że na PSP mam oryginalnego Abe's Oddysee kupionego za 18 złotych na PS Store ^_^
I do tego spowolnionego. Porównaj sobie prędkość na kompie, a na PSP. Na tym PS Store coś zwalili. Jak ściągałem pirata pamiętam to była normalna prędkość. A jeśli chodzi o X-a to chyba byłbym chory na anemie, pneumokoki, dałna, żeby teraz kupować, po co mi kolejna konsola
Offline
Kisamoto napisał:
I do tego spowolnionego
Eee tam. Mi się gra zupełnie dobrze. Nieco może spowolniony był, ale jak już się gra to się o tym nie myśli. Wcale tak strasznie tego nie odczuwałem. Jestem więc w 100% zadowolony i przymierzam się do kupna Exoddusa (rzecz jasna na PS Store) ^_^
A jeśli chodzi o pirata to (po pierwsze) lepiej się do tego nie przyznawaj i zachowaj to dla siebie, a poza tym (po drugie) jedna oryginalna, wspaniała gra jest warta więcej niż 100 piratów. Oto i moje zdanie.
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline